2014年1月9日 星期四

等待的权利

Oceans apart, day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
But how can we say forever

Wherever you go, whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it, baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go, whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it, baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go, whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

Waiting for you <3 p="">

同一首歌,陪我走过两段感情。第一次是他说他要我等他,但到最后,要我放弃的也是他。第二次,我说我要等他,但他说他没有把握我们会有未来。其实真的有点生气,像我这样愿意等待的女孩应该不多,但就是不能得到珍惜。也许因为还没遇到真正对的人。但这些打击让我不再是那个可以付出所有去爱的女生,如此的我可能就会因此而错过对的人。生命真的无奇不有,精彩绝伦,下次玩笑别再开那么大了好吗?我只是个平凡不过的女孩,没有三头六臂,虽然有一点点超越平常的勇气和傻气,但夜深人静时,也会觉得疲惫。很想念曾经属于我的他和他,或许他们只是生命中的过客,但早已成为我的一部分。原来就算你愿意等,也未必拥有等待的权利。。不听话的心,就算累了,还不想放弃哪怕还有一丝丝的机会。。。

沒有留言: